lördag, mars 15, 2008

Me - The Genius.

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Denna fredag hade jag tänkt tillbringa i soffan med Let's Dance. Så blev det... Inte! Stötte ihop med Elin på systemet och då var de planerna grusade. Ja, jag har en svag karaktär, så är det bara.

Men det blev en tidig kväll, för geniet Anna Lundberg åt dillsås på jobbet. Nu tänker ni kanske, "vad då dillsås?" För er som har denna tanke hoppandes i huvudet ska jag tala om, att dillsåsen innehöll ett ämne som heter laktos och laktos plus Anna blir inte bra. Så med en mage som är bajs och en halv flaska rödvin, då finns det bara en sak att göra. Gå hem, innan någonting som inte bör hända, händer.

Så nu sitter jag här i soffan och ska dricka vatten (försöker alltid få i mig, åtminstone, en halvliter vatten innan sängdags efter krogen), medan mina vänner studsar runt på dansgolvet (och förhoppningsvis undviker de göra samma graciösa rörelse som jag gjorde). Men för att citera Christer Björkman: Imorgon är en annan dag! (Eller hur Trogen? ;)..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså vi for verkligen ut tidigt igår.. tyckte vi hade varit ute lääänge då du for, sedan for jag och peter halv två (efter att ha suttit av mkt tid..) :P Hoppas det är bättre i magen nu och att ikväll blir trevligare :D Vinet finns här att hämta ;) Pusss

Anonym sa...

Hej snygg.. Blev ingen taccopaj hos dig igår, var dålig som fan.. Låg i sängen till dryga halv fem, då hemkört knackade på dörren ;) hehe.. Hoppas din melodikväll/fest blev bra =D kramar!!

Anonym sa...

Jasså, var ni ute på kalles eller? Tråkigt att det inte var röjj ute, men men, sånt man får ta.. Var du nöjd över perellis vinst då? : )