söndag, mars 02, 2008

I'm Blue.

Det första fylleinslaget på denna blogg. Jo! Jag har snart ätit åtta rån med creme cheese (min nya passion) och när de åtta rånen har nått magen (eller åtminstone är på väg dit) ska jag borsta tänderna. Efter det blir det masssa vatten i sängen... Alltså, inte vatten i själva sängen, men jag ska dricka vatten medan jag kryper ner i sängen. Jag är trött. Massor.

Jag och Jacke gjorde "last-man-standing" på dansgolvet. Vi stod länge. Eller Jacke stod egentligen mer än mig, för någon hade tydligen hällt ut sin drink på golvet (hur man nu kan göra det när det är sååå mycket godare att dricka upp den) så jag halkade när jag skulle svänga mina lurviga. Denna strapats (que?) kostade mig ett svullet och blått knä. Men någonting som är bra, i alla fall just nu, det är att jag inte känner någon smärta. Men, som rutinerad räv i sammanhanget så känner jag på mig att söndagen kommer bli en smärtans dag. Huvud och knä, kanske magen, det vet man aldrig.

Nu måste jag äta upp rånen som är kvar, för ögonen är på väg att stängas (svårt att borsta tänderna och dricka vatten i sängen med stängda ögon). Godnatt allihopa (eller godmorgon, för jag antar att de flesta kommer läsa detta imorrn (eller senare idag är det nog) efter en god natts sömn)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!! Ändå bra stavat för att vara fylle-skrivet.. Jag hade sluddrat på knapparna i massor.. :P