måndag, mars 03, 2008

Change of Plans.

Denna måndagen var egentligen veckans första promenaddag. Men efter helgens bravader var promenaden tvungen att skjutas upp. Det känns inte bra. Dels för att nu när jag äntligen kommit igång ordentligt är det dumt att helt plötsligt bryta mönstret och dels för att nu är dagen helt fel. Har för mycket tid att slå ihjäl och ingenting att slå ihjäl den med. Hur bra är det?

Försökte sätta mig ner och plugga lite. Men insåg att det var lönlöst. Har kollat runt lite på jobb, lika lönlöst det. Vad ska jag göra? Det enklaste alternativet hade varit att lägga mig i soffan och se någon serie, men jag vill inte det. För det är så patetiskt att bara lägga sig ner och halvt självdö. Åh, den här dagen har inte börjat bra.

Eftersom helgen gav mig men kan jag inte gå ut, för det smärtar för mycket att röra på mig. Dumma, dumma människa som spillde på golvet (sen att de lagt in ett nytt golv i källaren, som är halare än det förra bidrog nog till mycket plus att jag hade mina halaste skor på mig), han eller hon har förstört min dag...

1 kommentar:

Julia sa...

När ska du ta och pallra ditt mörka huvud ner till Göteborg om man får lov att fråga? Det börjar änna bli dags nu:)