söndag, februari 24, 2008

Some People Are Just Wierd.

Nu har jag tydligen voltat med bilen, men det konstiga är att jag nog fick skylla mig själv, för jag hade satt på rullskidor under bilen. Hur konstigt kan saker bli?

Alltså, för att lugna er (ifall det var någon som blev orolig av ovanstående) så hände detta i en dröm. Men något som är ännu konstigare än rullskidor under bilen, är att denna dröm drömdes av han i kassan på kiosken. Döm av min förvåning när han säger att han drömt om mig. Helt galet!

Nu känner jag människan i frågan, annars hade det verkligen varit sjukt. För då skulle jag verkligen behöva fundera en extra gång om jag kanske hänger på kiosken lite väl mycket. Men hur som helst, även om jag känner honom (eller okej, känner är väl att ta i, jag vet vem han är och han vet vem jag är och vi har träffats på andra ställen än kiosken också) så blev det väldigt konstigt alltihopa. Sen att jag handlade godis för endast 11 kronor gör allting ännu mer galet!

Okej, innan det här blir till någonting totally insane så avslutar jag, men innan jag lämnar ska jag bara säga att även om jag blev halvt handikappad under förra rundan till kiosken, så gick jag mellan husen och inte runt. Snöhögen hade blivit större (det har ju faktiskt snöat), men jag tog den i tre steg både dit och tillbaka. Nu står det 1-1 i matchen mellan mig och snöhögen. Nästa gång tar jag ledningen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men huvva!! Blir man lite rädd eller vad? iofs om man tänker efter hade du nog ej bloggat om det hade hänt på riktigt.. Men ändå läskigt. Och vem är killen? ! :P Pusss