torsdag, februari 21, 2008

Just Another List.

Innan det är dags för sängen tänkte jag ge er en liten lista som hittades hos Jonna. Read and enjoy eller skit i det, ni gör som ni vill helt enkelt!

Namn: Anna
Vad drack du senast: En kopp te
Vad gjorde du igår kväll: Var ute på Enrisvägen för ett litet sminkparty. Riktigt kul, faktiskt
Hur många hamstrar har du haft: Ingen, jag tror att katten skulle ha blivit väldans mätt då
Kan du gå ner i spagat: Öh? Troligt ens…
Vad ska du göra i kväll: Snart dags för sängen, klockan ringer tidigt imorrn…
Vad ska du göra i morgon: Jobba och självklart se Let’s Dance
Senaste inköp: Två dosor snus
Senaste film: "Mina, jag och Irene" hos Anette i tisdags...
Vad har du i ditt fönster: I köket; en grönlampa och i rummet en blomma…
Tycker du om att cykla: Helt klart!
Vem sov du över hos senast: Oj, mamma?
Vem sov över hos dig senast: Jadu…
Vem pussade du på senast: Micke...
Vad ska du göra nu: Gå och kissa (för tvåhundrade gången bara ikväll)
Vad ska du göra sen: Borsta tänderna eller jag kanske ska ta en klunk yoghurt…
Vem träffade du sist: Han i kassan på Tio i Tolv
Vem skulle du vilja träffa nu: Mormor eller Henke Lundkvist, eller varför inte båda två?!
Sjunger du i duschen:
Alltid!
Vem ringde dig senast: Jobbet, igår kväll… Inget samtal på hela dagen idag…
Vem ringde du senast: Mamma, för att säga att jag kom hem ordentligt, i tisdagskväll… Telefonen går verkligen varm här… Hahaha…
Hur länge sov du inatt: Oj, ingen aning… Men kanske sju timmar?!
När ska du gå och lägga dig ikväll: Förhoppningsvis inte alltför länge efter det här…
Vad gjorde du för tre timmar sen: Såg tv
Vad skulle du vilja göra nu: Jadu…
Vän du kan prata om allt med: Linn-Marie, Jonken och Julia
Person du kan lita på till 100%: Read the above
Har du badat i år? Nej…
Tidsfördriv? Det här?
Vad heter du just nu på msn: anna
Hur många syskon: Fyra, varav två är hela, en är halv och en är inte ”riktig”...
Kär i någon just nu?: Ganska upp över öronen i min dator…
Känner du någon som heter likadant som dig? I förnamn, absolut, men inte med både för- och efternamn…
Morgontrött?: Nja, vill väl inte påstå det… Eller ja, kanske precis då klockan ringer…
När är du född?: 22 september
Var bor du?: Piteå, duh?! Nej, allvarligt jag bor mest i min soffa...
Nuvarande hårfärg?: Vill säga blond, men om jag ska vara riktigt ärlig så är det nog lite mer mörkblond
Riktiga hårfärg?: Read the above
Ögonfärg?: Gröna
Vad läser du för bok nu?: Försöker ta mig igenom Roslund & Hellströms ”Flickan under gatan”, men har inte varit på något jättebra läshumör, men det vänder nog snart...
Humör just nu?: Trött och lite kissnödig (räknas kissnödig som humör?)
Vad har du för parfym idag?: Hahaha…
Vill du ha barn?: Absolut!
Hur stort är ditt rum?: Lägenheten är 42 kvm
Har du tv/dator i ditt rum?: I soffan, på toa, i köket, i sängen… Anywhere, everywhere, baby!
Piercingar?: Öronen
Tatuering?: Nej, har inte kommit mig för att göra någon…
Hur många converse allstarskor äger du?: Nada
Brukar du vara osminkad i skolan?: Always!
Skostorlek: 39-40

Inga kommentarer: