torsdag, december 06, 2007

The Rain Has Ruined My Day.

Idag är jag lite arg.. Hade planerat en roadtrip med Anette, till IKEA, men vädergudarna har förstört allting. Det blir aldrig som jag tänkt mig. Men vi planerar om resan och är det skitväder även då, blir jag vansinnig!

Hittade en lista hos Petra, som jag fördrev tiden lite med...

ÄR DU KÄR: Yes.
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: 3 år..
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Det tror jag.. Försöker i alla fall..
VAD HETER DU: Anna (Beatrice Charlotte)
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, druckit te, sett Vänner, smsat med Anette, blivit arg på vädret..
VAR ÄR DU NU: Hemma, sittandes i datastolen
SAKNAR DU NÅGON NU: Yes, Julia och Jonken
VAD FICK DU SENAST I PRESENT: Oj, det måste ha varit när jag fyllde år.. En bok om Astrid Lindgren, bl.a.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Idolfinal imorrn och sen är det tomt..
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Bruna
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Vet faktiskt inte..
VEM PRATADE DU MED SENAST: Om sms räknas, så Anette, annars Micke imorse..
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Beror på vad jag ska göra
VAD GÖR DU: Svarar på dessa frågor och ser Vänner (två saker samtidigt är ingen konst)
ANVÄNDER DU LÄPPSYL: Addicted
GILLAR DU ATT BADA: Absolut
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST: I lördags... Kul, kul, kul!
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST: Oj.. Kommer inte ihåg, oktober? Börjar blir dags snart igen..
HAR DU LUGG: Ja, men den är alldeles för lång
GILLAR DU DATASPEL: The Sims är kungligt!
ÄR DU ARG OFTA: Kan hända..
GILLAR DU SPORT: Ja, jag är ju ändå hockeyfru ;)
VILL DU HA BARN: Yes
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Beror på vad de handlar om
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Ibland, men ibland även yngre..
VILKA SPRÅK KAN DU: Svenska och engelska.. Sen några enstaka ord på andra språk
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV: Nja.. Vissa dar
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND: Haparanda (fast bara för IKEAs skull)
FÄRG HAR DU PÅ HÅRET: Mörkblont
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Micke är ju självklar, men Henke Lundkvist kan jag inte glömma heller...
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: Ingen aning, men förhoppningsvis får jag äntligen ut min examen
FAVORITFÄRG: Varierar
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET: Unbyn, så mer landet än stan
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONDHAND: Bara det passar och är skönt så..
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU: Många, men Micke har faktiskt fler.. Hahaha...
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU: Inte då vädergudarna i alla fall..
VEM ÄR BÄST JUST NU: Sitter i min ensamhet så det får väl bli jag själv.. Haha..
VAR HAR DU ONT: Överraskande nog ingenstans, men hade lite ont i knät när jag vaknade..
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY: När jag fixar håret så ja..
KILLAR ELLER TJEJER: Killar, tjejer är konstiga, men inte alla..
SALT ELLER SOCKER: Beror på vad jag ska ha det till..
GILLAR DU KETCHUP: Ja litegrann, men när jag var liten var det min drog
ÄR DU GLAD NU: Nej, för vädergudarna har förstört min dag
GILLAR DU BRODER DANIEL: Jag har ingen bror som heter Daniel... ;)

Inga kommentarer: