lördag, november 03, 2007

Morninglist.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Usch!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
11 kronor

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Flest

4. Favoritplanet?
Öh?

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Micke

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jadu, det får väl bli Thnks Fr Th Mmrs

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Min lila morgonrock

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Vad är det för konstig fråga?!

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Är barfota

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ska jag sova - mörkt, men annars ljust, annars ser jag ju ingenting

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov på soffan

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Två män är på fjälltur. Det är soligt å varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena: jag har blivit biten av en orm på penishuvudet! Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt: vad säger doktorn? Kompisen svarar: du kommer att dö......"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Det blir nog Stockholm

14. Vilket uttryck använder du mest?
"Herregud!" Kan inte komma på ngt annat

15. Till vem sa du "jag älskar dig" till senast?
Micke

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Oj, Tara kanske?!

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Räknas snus?

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga, det var längesen

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Svårt att svara på.. Men barndomen var kung!

20. Din värsta fiende?
C-uppsatsen

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på mig och Micke

22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Du får gärna vända dig" Till Micke inatt, när han började snarka

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Dollars

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Absolut!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Måste ha varit någon av de som sjöngs i Idol

26. Senast inköpet?
En massa mat

27. I ditt senaste sms skrev du?
Tyvärr, har jag tagit bort de skickade sms:en, så jag vet inte.. Men jag vet att det var till Annette! :)

Inga kommentarer: