onsdag, oktober 24, 2007

In Between.

Idag är en mellandag. Jag är sugen på att hitta på någonting, men samtidigt inte sugen på någonting. Det är skitjobbigt! Har varit ute och kört lite bil, men var ska jag åka? Jag kan ju inte bara köra runt, är både tråkigt och onödigt. Funderar på om jag ska sortera skräp som finns i lådorna i köket, men ids jag verkligen det? Promenad är uteslutet för mina skor ger mig skavsår och jag orkar inte med det. Plugga känns meningslöst eftersom jag inte förtstår någonting av det jag har kvar att göra och min handledare är i Kina och kan inte hjälpa mig....

Gud, så tråkigt det är såna här mellandagar. Skulle vilja åka till Luleå, men 1) hur kul är det att åka dit när man inte har pengar? och 2) vad skulle jag göra där, när jag ändå inte är sugen på någonting? Jag får ta Luleå till veckan istället, då har pengarna kommit och förhoppningsvis även lusten att gå runt där och strosa...

Usch, nej, det här går inte. Någonting måste jag ju hitta på annars kommer jag bli galen. Någon som har något bra förslag?

Inga kommentarer: