fredag, oktober 19, 2007

Idolfeber.

Halvligger i soffan och ser Idol 2007. Det är ett måste på fredagskvällarna numera.. Ikväll var Amanda och Christoffer bäst. Helt klart bäst! De andra var sådär...

Annars är jag trött som en gnu. Hade det inte varit Idol på teve hade jag somnat för längesen och nu måste jag sitta uppe och vänta på utröstningen. Ja, jag är Idol-nörd... Men efter utröstningen ska jag gå och lägga mig. Klockan ringer 05:45 imorgon bitti för en helg på jobbet. Känns mindre kul, men å andra sidan det var längesen jag jobbade helg och nu har jag ändå nästan inga pengar så då är det ju lika bra att tjäna mer än att göra av med de sista som ligger på kontot..

Dock måste jag säga att trots att Amanda och Christoffer var de bästa ikväll, hade Evelina valt den bästa låten (hon gjorde den dock skit). Timbaland feat. One Republic - Apologize. Kung!

Inga kommentarer: