torsdag, oktober 11, 2007

Dagens Tidsfördriv.

Eftersom jag inte har alltför mycket att göra idag, snodde jag den här listan av Kristin. Tidsfördriv är aldrig fel!

Dagens frisyr: Åt helvete
Dagens smink: Vad är det för något?
Dagens klädsel: Röda tjocksockar, mjukisbyxor och min hemmagjorda "hockeyfru"-t-shirt
Dagens planer: Kanske ids jag städa, kanske inte...
Dagens saknad: Mitt normala utseende
Dagens drog: Snus och Vänner
Dagens tråkigaste: Kalle Ankas comeback
Dagens finaste: Vädret
Dagens måste: Äta och toabesök
Dagens dricka: Yoghurt och kall o'boy (med sugrör)
Dagens köp: Ingenting so far
Dagens mat: Hittills; yoghurt (med sugrör naturligtvis) och fyra äggmackor
Dagens sjuka: "Kalle Anka"
Dagens kärlek: Snusdosan
Dagens mående: Haha.. kul!

GALEN GREJ:
Prova själv

Skriv ditt namn med lillfingret: anna
Skriv ditt namn med armbågen: anhjjhnqw
Skriv ditt namn med pannan: qwjujuhw
Skriv ditt namn med foten: sannh
Skriv ditt namn med näsan: annaq
Skriv ditt namn med handflatan: ahnjnm jas
Skriv ditt namn med läpparna: (kan tyvärr inte göra det för tillfället)
Skriv ditt namn med hakan: az bnbn za

Inga kommentarer: