onsdag, september 26, 2007

It's All Blank.

Det är tomt. Helt enkelt svart. Inga idéer, varken om vad jag ska skriva eller göra. Detta är en dag som är världens tråkigaste. Har varit en sväng på stan, men bara för att boka klipptid (måste ju fota mig till körkortet och som jag ser ut nu, vill jag verkligen inte föreviga på det efterlängtade körkortet), sedan tog jag en mycket kort tur i den nya Gallerian. Varför vet jag egentligen inte, kan inte handla någonting förrän imorrn, men tanken att gå hem igen var inte lockande.

Men tillslut hade jag inget val än att just gå hem. Nu sitter jag här, alldeles tom. Radion (den riktiga, inte dusch-radion) spelar på för fullt, men vad ska jag göra? Har försökt skriva ihop en jobbansökan, men insåg ganska snabbt att det inte är min starka sida. Någonting måste jag ju göra av den här dagen.

Att sätta mig i soffan och slå igång teven är fruktansvärt lockande, men samtidigt blir jag irriterad på mig själv att jag inte kommer på någonting mer produktivt att göra. Jag kan inte slänga bort ännu mer tid med att bara glo på den fördömda teven. Skulle kunna ta en promenad, men jag har slagit i knäet i något (har ingen aning om vad, men det är lite blått) så det gör lite ont.

Suck och stön. Hur tråkigt är det inte? Jag får väl helt enkelt ta mig en kaffe och sätta mig i soffan och försöka göra stjärtavtrycket än mer djupare. Men är det någon som har något roligt för mig att göra, feel free to call! Jag är öppen för allt... Nåja, nästan allt, även om jag har tråkigt så in i norden, har jag gränser!

Inga kommentarer: