fredag, augusti 10, 2007

The One With the Third List.

Tack Sushi! Nu fick jag slå ihjäl lite tid...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Två. Hem och till cykeln.

Vilken svordom använder du mest?
Helvete, fan, skit... You name it!

Äger du en iPod?
Nej, jag kör med mobilen istället.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
19.30

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Aldrig. Då skulle jag bli fotlös..

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Haha... Jag är helt klart hellre framför än bakom..

Vilken var den senaste filmen du såg?
Uptown Girls på femman igår

Har någon av dina vänner barn?
Min barndomsbästis fick barn förra året

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Tempurmadrass

Har någon någonsin kallat dig för lat?
Hahaha....

Tar du någon medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
Nej.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Så länge det är laktosfritt så...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Har mest varit för mig själv..

När var senast någon stötte på dig?
Haha... Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg...

Vad åt du till middag?
Igår alltså... Hm.. En baguette från SubWay

Använder du huvtröjor?
Och som jag gör det..

Kan du vissla?
Yes.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Kan inte minnas något sådant..

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Absolut.. Vissa människor har helt enkelt ingenting bättre för sig...

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0911

Tittade du på tecknat när du var liten?
Exclusively!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Småstaden är väl nja... Gallerian ska bli spännande!

Hur många syskon har du?
2 bröder, 2 systrar (varav en är halv och en är låtsas)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Vinterviken, kunde jag ialla fall alla repliker i förut, men nu är jag osäker. Men sätt på ett Vänner-avsnitt och jag kan briljera!

Äger du några band t-shirts?
Hemma hos min mor ligger det tre (!) stycken BSB-tröjor. And I'm damn proud of them!

När flög du senast?
Oj.. 11 mars 2006?!

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Två. Den tredje står som fotpall vid datorn och den fjärde har aldrig varit här...

Pratar du några andra språk?
Engelska och rövarspråket

Diskar du din egen disk?
Hahaha. Eller hur?! Varför tror ni jag har sambo? ;)

Har du gråtit offentligt?
Absolut.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär, men snart får den kanske vingar....

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Klart jag gör...

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Funderat länge på en tatuering...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Beror på hur den första dejten artar sig...

Kan du kasta macka?
Ja, men den landar alltid med fel sida neråt... ;P

Vem har du med dig in på bion?
Mig själv och kanske Micke (om han är snäll...)

Vad har du för väder?
SOOOL!!! Men det blåser dock lite idag, så om värmen är tillfreds återstår att se (eller känna)...

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nja, det beror på hur mycket "väldigt mycket" är...

Har du en blogg?
Hmm?

När sov du senast på golvet?
PDOL-helgen. Lördagsnatten, en stund på toagolvet blev det visst!

Vilken är din favoritdrink?
Bara den inte innehåller mjölk eller Red Bull är jag inte den som är den...

Gillar du din boendesituation?
Absolut.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera normalt?
Haha.. Jag fungerar aldrig normalt hur mycket eller lite jag än sover..

Äter du frukost dagligen?
Försöker åtminstone.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jag har ju "semester"..

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Ooo ja...

Vilken är din favoritfrukt?
Honungsmelon

Bryr du dig om antalet kalorier du köper?
*asgarv*

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nästan irriterande ibland...

Inga kommentarer: