torsdag, juni 21, 2007

Utökning i familjen.

Ja, vi har blivit med X-Box. Min karl har tjatat och tjatat och tjatat, så idag fick han äntligen fingrarna ur och investerade i en fin låda (som btw låter som fan). Han har suttit sedan klockan två och känner jag honom rätt kommer han sitta några timmar till. Men jag hoppas att han far och tränar för då får jag chansen...

Känns som att våra liv aldrig mer kommer se likadana ut. Eller ja, likadana som varandras möjligen, men nog kommer det bli lite förändringar här hemma. Istället för att bråka om disken och sånt, kommer våra kommande bråk troligtvis att handla om vems tur det är att leka rockstjärna. Tyvärr kommer nog jag få minst tid till rockstjärnedrömmen för det är svårt att vinna över min karl (om man bortser från att jag faktiskt är bättre än honom i Guitar Hero), men får jag bara mina femton minuter i rampljuset kan jag nog överleva. För inse fakta, han behöver all träning han kan få om han ska kunna slå mig någongång!

Inga kommentarer: