tisdag, juni 12, 2007

'S Wondeful, 'S Marvelous.

Molnen döljer den underbara blå himlen, regnet skvätter lite då och då. Men jag är på ett bra humör. Har ingen aning om varför. Det är ingen speciell dag (förutom att världens bästa Julia fyller år idag) utan det är egentligen en helt vanlig tisdag. Jag har skrivit lite på min uppsats, sitter och äter gårdagens popcorn och lyssnar på RIX Fm, alltså inget utöver det ordinära. Men ändå känns den här tisdagen som en bra dag. Kan dock bero på att en kollega ringde i morse och frågade om jag ville byta bort min midsommarhelg med henne. Det var en gåva från himlen. Nu är jag ledig midsommarhelgen OCH PDOL. Har jag inte ett superduperbra schema, så säg?!

Okej, en sak tynger mig just nu. Jag är hungrig. Ruskigt hungrig och popcorn är inte bra att äta då. Jag borde lyfta på stjärten och göra mig en macka eller liknande för det här är inte bra. En kurrande mage på en sån bra dag som denna. Det är ju nästan straffbart...

Inga kommentarer: