onsdag, juni 27, 2007

I've Been To Heaven.

När jag var liten lekte jag mycket med mammas dagbarn. Vi lekte mest frisör. De var frisörer och jag var "offer". Men jag älskade det. Jag älskar fortfarande när någon håller på i mitt hår. Det är en av de skönaste grejerna jag vet. Gudomligt!

Därför har jag varit i himlen och vänt idag. Efter en dag med en massa spring och ont i fötterna, fick jag sätta mig i en stol och bara koppla av och jag kan säga det att det inte långt ifrån att jag somnade medan hon tvättade håret. Skönt, skönt, skönt! Hade nog kunnat sitta där än om det inte var så att hon ville gå hem...

Äntligen kan jag se mig själv i spegeln och inte grimasera. Hur många vill inte uppnå den känslan? Även om jag vet att det inte kommer bli lika fint nästa gång jag ska fixa det. För det blir aldrig samma som hos frisören. Det är dumt!

Men självklart ska också ni få ta del av förändringen och medan ni gör det ska jag ta mig någonting i magen. För den har inte fått något i sig på flera timmar. Aj, aj! Kanske det blir en ägg och kaviar-macka?!
Note to Julia: Visa den här för Henke så kommer
han att storkna! ;P

2 kommentarer:

Julia sa...

Klockrent! Jag ska genast printa och ta med den ut på stan ikväll:)

fru stenberg. sa...

Fint! :)