onsdag, april 25, 2007

The One With The List.

Listor kan vara roliga, så jag snodde denna från Sushi

Tre saker som skrämmer mig...
1. Mörker
2. Insekter
3. Höjder

Tre personer som får mig att skratta...
1. The cast of Friends (de får räknas som en person)
2. Robert Gustafsson
3. Micke, så klart

Tre saker jag älskar...
1. Micke, familjen och mina underbara vänner
2. Sovmornar
3. Sommaren

Tre saker jag inte förstår mig på...
1. Varför man hostar?!
2. Linda Rosing

3. Hur våra grannar kan ha så mycket tid till att störa oss, borde de inte jobba någon gång?


Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1. Räkningar
2. Hörlurar
3. 26 kronor (Två femkronor och 16 enkronor)

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1. Skaffa barn
2. Karriär
3. Träffa Mats Sundin

Tre saker jag kan göra...
1. Prata. Massor.
2. Bli arg för ingenting
3. En underbart god räkpaj

Tre saker jag inte kan...
1. Steka korv, uppenbarligen (fråga bara Sushi)
2. Dricka mjölkprodukter
3. Blanda öl, cider och alkohol, för då slutar det inte bra

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1. Din mamma (hon kanske säger mycket strunt, men mycket är ändå bra)
2. Chris Daughtrys (Från American Idol 2006) album ”Daughtry”
3. Maria Mena, hennes röst är gudomlig

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1. Göra Fondue, så jag kan överraska min underbara karl någon gång
2. Att bli bättre på att ta tag i saker och ting på en gång, så det inte blir så mycket på slutet
3. Inredning, så att lägenheten blir finare

Tre favoriträtter...
1. Palt
2. Räkpaj
3. Det mesta som Micke lagar

Inga kommentarer: