tisdag, mars 13, 2007

Bloggar Om Ingenting Alls.

Jaha, då var den här dagen också snart slut och vad har jag åstadkommit idag då? Tja, promenad ner till Arbetsförmedlingen där det sas saker som jag hade kunnat räkna ut själv. Lönt ens... Började bråka med diskberget, behövdes väldans mycket. Har kvar lite, men jag ville inte köra slut på mig helt så jag lämnade lite sen eller till imorrn eller dagen efter det. Vem vet? Har pluggat lite även idag. Men körde som fast lite, men kanske var det bara tröttheten som kom över mig...

Natten var inte rolig. Vaknade med ett ryck kring fyra och somnade inte om förrän kring sex. Jag vet inte vad det var som väckte mig. Men det var någonting satte igång tankarna. Helt sjukt! Jag hatar mig själv att jag tänker dumma tankar. Men de är borta nu och förhoppningsvis håller de sig borta i natt för imorrn ska jag jobba och då behöver jag all sömn jag kan få...

Vädret idag gjorde mig så fruktansvärt glad. Sol, varmt och bara härligt. Eller ja, nu kanske jag ljög lite. Det är inte bara härligt just nu, lite jobbigt är det när vägarna har förvandlats till simbassänger. Men vad kan man annars räkna med när våren kommer?

Inga kommentarer: