måndag, februari 26, 2007

Paint By Numbers.

Tidigt i morse, 08.10 för att vara exakt ringde det på dörren (morgonpigga jävlar!) och det var målaren som kom. I min fantasi var det målar-Johnnie som kom, men det var tyvärr bara i mina drömmar. Men dock var han ganska söt och han såg inte så gammal ut heller och blev lite blyg när jag öppnade dörren. Konstigt.

I alla fall så målar han just nu om väggarna inne på toaletten. Tack så mycket säger jag till honom för det behövdes verkligen. Igår när vi skruvade ner diverse saker från väggarna insåg vi att det kan inte ha blivit gjort på länge. Mycket länge. Sen ska han även börja med att spackla i rummet för vi ska få omtapetserat. Tack säger då igen, för när de gjorde det när vi flyttade in måste de ha varit fulla eller åtminstone bakfulla för det är fruktansvärt gjort. Skönt!

Så nu ska vi bo i Bersika några dagar. Det ska bli skönt på ett sätt, komma bort från lägenheten en stund (har ju som blivit lite less på den de senaste dagarna) och sen att vara runt människor hela tiden, det har jag ju inte varit så bortskämd med eftersom jag legat sjuk. Men jag kommer att sakna min dator, med alla serier på. Men det är ju bara några dagar och då kanske jag kan få någonting vettigt gjort istället. Haha, drömma kan man ju alltid göra!

Inga kommentarer: