onsdag, januari 10, 2007

Update.

Det här med att blogga hela tiden var visst inte min grej. Jag är hopplös. Skjuter upp allt som finns, jag skjuter till och med upp att äta. Hur bra är det egentligen?
Suck. Hur ska jag någonsin få någonting gjort om jag fortsätter leva på det här viset?
Men nu är det ett nytt år och kanske att jag kan bli bättre på saker och ting, vem vet?!
Jag börjar i alla fall med att uppdatera här.....

Jag kommer fan inte ihåg när jag sov en hel natt senast.... Jag vaknar ungefär tusen gånger varje natt. Det är inte bra för sömnrytmen. Och med tanke på att jag vaknar så många gånger så drömmer jag helt sjukt mycket och helt sjuka drömmar.
Bara för någon natt sedan blev jag uttagen till juniorlandslaget i ishockey. Det var inte illa! Och sättet jag blev uttagen på var ännu sjukare, jag råkade plurra i ett dike och då kom tränaren fram till mig och sa att jag hade en plats i laget. Helt galet!

Och var vintern tagit vägen? Den kommer och lägger sig så vackert på marken, ena dagen för att den andra dagen smälta bort helt. Jag blir helt virrig.
Jag har ingen aning om det är januari eller september?! Helt galet!
Har det varit jul eller är det snart dags för tomten? Jag vet inte längre.

Hm, kanske är det därför jag sover så dåligt?
För att världen inte är som den ska.
Jag får hoppas att världen återgår till det normala och så också jag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Juniorlandslaget alltså? =) bara ner på rinken o träna då så du e i toppform då det drar ihop sig =) allt väl med "er" då? see ya!