tisdag, juni 27, 2006

Invasion.

Farfarsmyggen har nu kommit.
Fan. Alltså de har varit här länge, men inte i min lägenhet. Har alltid problem med dem. De är äckliga, vidriga... ja, just det, sa jag äckliga?
Huvva!
Jag kan inte slappna av så länge jag vet att han sitter i mitt tak och väntar på att jag ska slappna av så att han kan attackera mig... Ja, jag vet att det inte händer eftersom de är ofarliga, men de är ju faktiskt äckliga!
Väntar på att Fluffy ska komma hem så att han kan döda den, jag vågar nämligen inte själv. För så fort jag närmar mig den börjar den röra på sig och då får jag panik! Helvete!!!
Och sen är jag rädd att dödar jag den här så kommer hans kompisar på hans begravning så då får jag ännu mer problem..... Ond cirkel! Jojo....

Allsång på Skansen drog igång idag.
Underbart! Nu vet jag att sommaren är här. Så fort Anders Lundin entrar scenen på Skansen vet jag att sommaren har hittat hit.
Lovely!
Anders Lundin är min hjälte! Han gör tisdagskvällarna till en fröjd! Myyyys!

1 kommentar:

Julia sa...

Pappa Långben heter dom faktiskt!