lördag, juni 03, 2006

Home alone on a saturdaynight.

Lördagkväll.
Helt ensam sitter jag på min osköna stol framför datorn som går mig på nerverna.
Om jag har roligt?
Klart jag har........

Fluffy följde med brother Bear och Jocke för att lura till sig några fiskar, med fina flugor.
Bra. Han har tjatat om att fiska ett tag så det var tur att han åkte iväg så jag får lite lugn och ro... Hahahaha.. ;)

Såg precis filmen Bring it On.
Så chickflickig som det kan bli. Men en bra film när man vill se något men inte orkar med någon "tung" film. Men nu går jag runt med Be aggressive, be, be aggressive i huvudet och hur kul är det?
Nu är jag dock kluven. Lägga mig i sängen och titta på Joey och garanterat somna eller fortsätta titta på Related (jag vet, jag måste fan se allting som finns nästan) och inte lika garanterat somna?
Visst har jag stora problem?

Inga kommentarer: