onsdag, maj 31, 2006

Leave me alone.

Åh, jag blir så irriterad.
Det är så grymt irriterande när man kliver in på en affär och hinner kanske gå tre-fyra steg och expediten kommer fram "Behöver du hjälp med något?".
Gaaaah! Jag har nyss kommit in i affären och har inte hunnit kolla runt än och om jag behöver hjälp så frågar jag om hjälp. Detta händer varje gång. Det är sjukt jobbigt.
Något annat som är sjukt jobbigt är när det blåser när man ska försöka cykla på en cykel som är färdig för skroten, med en systempåse på styret... Jag blir galen!
Ja, systempåsen, ja... Har fortfarande inte bestämt mig, men det skadar inte att vara redo ifall att jag får ett infall. Alltid redo!

Ska nog lägga mig ner för en powernap nu, för jag känner att mitt humör inte är det bästa. Det är den tidiga morgonens fel... Aldrig får jag sova. Måste bli bättre på att somna om tror jag.
Typiskt!

Inga kommentarer: