fredag, februari 24, 2006

"Nästa Östermalmstorg - byte till tunnelbana mot Mörby Centrum"

Ännu en direktsändning är avklarad.
Struntade i efterfesten.
Sömnen har blivit reducerar så radikalt att ögonen är på väg på semester.
Inte bra!

Bara två veckor kvar av Let's Dance, vilket även medför endast två veckor kvar i Stockholm. Känns på något sätt vemodigt. Trivs faktiskt väldigt bra här nere.
Men trots trivseln ska det bli skönt att komma hem. Hem till sängen och hem till sambon. Vi har ju som inte bott tillsammans på riktigt än eftersom han flyttade in när jag åkte hit, så när jag nu kommer hem kommer vi ställas inför ännu en prövning. Men klarar vi sex veckor utan varandra ska vi väl klara av att bo tillsammans? ;)
Men om jag fick så skulle jag ta med mig två saker härifrån; tunnelbanan och Food Courten i Kista. Lovely!

Om man räknar bort den halvtimmen som är kvar av den här fredagen och säger att det är lördag (för det är ju faktiskt inte alls länge kvar, som sagt) så är det faktiskt bara en dag kvar tills jag äntligen får kramas igen.
Sex veckor är verkligen ett helvete att vara ifrån den man älskar. Men jag sa det innan jag åkte att klarar vi de här åtta veckorna så kommer vi långt i livet och när jag kommer hem har vi ju hela livet framför oss... :)

Nu måste jag nog sova, tröttheten har mig i ett stålgrepp och sen ringer ju faktiskt klockan 08.00! imorrn, det är inte kul!

Godnatt!

Inga kommentarer: