måndag, februari 13, 2006

The city that never sleeps.

Nu har det gått en månad sen jag kom ner till denna stad.
Jobbet har tagit upp all tid. Jag jobbar - som det känns - hela tiden och när jag väl är ledig måste sömnen tas igen och battierna laddas om, så då hinner man inte med något kuligt.
Helgerna - när mina vänner är lediga - upptas av jobb, jobb, jobb, så någon tid för att vara social finns inte. Hur kul känns det på en skala?
Men samtidigt, jag åkte ner till Stockholm för en anledning, praktiken! Så jag ska väl inte klaga och sen så går tiden rätt fort (förutom idag av någon anledning) när jag jobbar och det är ju positivt. Men lite socialt umgänge hade jag ändå velat hinna med.
Men, man ju inte alltid få som man vill... :)

På torsdag kommer mamsen. Nice!
Ska få palt, det är ju helt underbart!
Sedan ska jag även visa mamma runt i min tillfälliga hemstad. Haha..
Kan behöva lite mammaenergi känner jag...

12 dagar kvar tills kramkalaset börjar.
Visst går 12 dagar fortare än jag kan ana?

Inga kommentarer: