lördag, januari 07, 2006

Sleepless in Piteå.

Varför kan jag inte sova?
Det är helt cepe.
Har legat i sängen sen karln for iväg och jag var verkligen trött då han for. Jag var nära att somna, men då började jag byta sängkläder istället och borsta tänderna för att ifall jag skulle somna skulle jag inte behöva göra det om jag skulle vakna till.
Men var jag trött när jag la mig sen?
Svar: Nej!
Suck.
Är det för att jag måste somna själv eller är det den här jävla resan? (Jag säger jävla bara för att jag är arg för att jag inte kan sova när jag tänker på den.)
Jag blir galen. Jag måste ju klara av att somna själv, för om några dagar får jag inte längre somna bredvid honom.
Fan, jag tror jag håller på att bli tokig eller något.
HJÄÄÄLP!!!

Dagen har annars varit bra. Sov rätt länge, men det var inte så konstigt med tanke på att vi inte somnade förrän fem i morse. Jobbet gjorde mig ovanligt pigg.
Sen var vi på Max (karln ville ha skräpmat till frukost, inte bra! Hahaha..) sen hälsade vi på ute på Enrisvägen. Åh, vad jag gillar hans föräldrar! De är great.
Sen hem och slappa. Kizzy kom förbi och drack öl med oss. Det var mycket trevligt.
Men nu vill jag fan sova.
Kan jag få det?
Inte ens Vänner kan få mig att bli trött. Jag brukar typ alltid somna när jag slår på Vänner. Men inte nu!
Suck...

Fast vänta nu, jag känner nästan att ögonen börjar bli tunga. Kanske det var en bra idé att ta ett glas cola (jag blev så otroligt sugen på det, konstigt!) och sätta mig och skriva en massa skit?
Ja, jag vet inte. Jag ska då i alla fall dricka upp colan, släcka lampan på toa, krypa ner i sängen och fortsätta se Vänner (intresseklubben har nu exploderat av överbelastning)... Och kanske - och jag säger KANSKE - hinner jag somna innan han kommer hem och väcker mig med lite snos i nacken.. :)

Btw: Jag hoppas ni såg "Let's Dance" på fyran tidigare ikväll, för det är ett grymt program har jag hört.... ;)

Godnatt!

Inga kommentarer: