fredag, januari 13, 2006

Celebraties.

Kändiskollen:
Idol-Jens; flög med samma flyg som mig, fast det upptäckte jag inte förrän vi skulle hämta bagaget
Nalle (Club Goa); var visst lika hungrig som jag vid lunchtid och tog det enklaste alternativet: Dånken!
David Hellenius; kom upp Mastiff när jag var där! Grooovy!
Anna Book; blev runtvisad i replokalerna och fick då hälsa på Anna.
Peppe Eng; träningsdansade med sin partner, hade han varit närmare hade jag helt klart hälsat.
Carolina Gynning: stod och pratade i telefonen och hälsade aldrig men tittade stroppigt på mig, hennes söta danspartner hälsade då i alla fall och fyrade av ett fint leende.. ;)
Martin Timell; kom upp precis när jag skulle gå! Wow!
J-O Waldner; strosade liksom jag längs Drottninggatan.

Det är häftigt att vara i Stockholm.. Hahaha! ;)

Inga kommentarer: